08-10-08



Godmorgon "typ"


vaknade för kanske en timme sedan utav ett dumt sms.. reklamSMS jag haaaaatar dom ..varför finns dom .. `? Vaknade pigg och glad som vanligt.. var knappt någe kallt i sovrummet .. hm .. fönstret var igensjutet de brukar det inte vara , men i varje fall . hoppade upp glatt ur sängen även fast det dumma smset var elakt och väckte mig .. jag som sov så skönt ,
gick och tröck igång datan .. Hade ju tänkt vara duktig idag och sluta sjuta upp mina cvn menar dom ska vara ready på fredag morgon .. Oooja visst sörru för det kommer dom ju säkert att vara .. less som jag blir.. först så funkade knappt datan , inget på internet funkade som de skulle kunde inte göra ett endaste dugg..så gick det inte att öppna skrivprogrammet heller .. kommer inte ihåg vad det heter .. men vem lägger ett sådant program i minnet liksom ? något med 07 heter det .. och är fult .. men men aaaja så öppnar jag och ska börja med att sudda ut lite grejs för att ändra .. men tror ni att det gick eller ? nej fan heller .. det funkar inte alls . utan det är något som är "låst" och jag har inte behörigheten till att ändra något .. hur kommer det sig ? det är jag som har skrivit skiten från början ju .. aaja sur som jag blev så stängde jag av datan .. satte mig i soffan pratade lite på msn .,. försökte lugna ner mig ..men men

SHIT .. ååh vad jag aldrig lär mig att när brevbäraren kommer med post så låter det .. jag blir lika rädd varje gång ..

Får se vad som händer idag .. jag har ju en tvättid bokad .. men jag vet inte alls om jag har lust nu när de inte gick som jag velade med Cv:t åååh less jag blir så ..

Kommentarer
Postat av: Natta

Å Hanna <3 Tack :D Nu älskar ja dig lite mycket faktiskt <3 :D

2008-10-08 @ 11:49:15
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natta

lär länka din blogg under mina länkar annars glömmer jag läsa ^^,

2008-10-08 @ 11:50:13
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0