Utmaning

jag blev utmanad av http://www.Emmamagdalenasara.blogg.se/ 

Regler:

* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade

1.  Jag har tyckt om W till och från sedan jag var liten..
2.  Jag är allergisk mot mjölk men älskar glass
3. Min Mamma berättar jag ALLT för
4.  Jag har ända sedan jag var liten alltid haft en kattunge högst upp på önskelistan , Men får en aldrig och blir lika ledsen varje år ... kommer aldrig få någon jag är allergisk
5.  Jag Älskar att spela tv spel
6.  Jag är rädd för kaniner ..
7.  Lindan är min bästa kompis och henne saknar jag enormt ..

Jag utmanar .. . Lindan  Natha Madde Fäägiit Och Denna person Flera folk vet jag ikke .. som inte redan blivit utmanade hihi

Kommentarer
Postat av: S

Jag fixar det senare för hinner inte nu. ;)

2008-11-06 @ 20:51:49
URL: http://truecolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0