Undersökning



Undet ca en veckas tid .. kanske längre har jag funderat lite här .. och kommit på något jag undrar över ..
Killar och deras behåring .. alltså .. att en tjej är rakad det är för en kille en självklarhet .. men om den själv är det eller inte så är det inte lika självklart.. alltså vad tänker dom med ? är en tjej inte rakad är det ofräsht .. men om killarna nu tycker så.. varför låter dom då allt växa fritt och leker jungelGeorge ? och det tycker dom är okej .. en utav killarna som jag har frågat .. svarade mig att han "ansade lite" men inte mera för han vela inte se ut som en pojke .. men tjaa ..  han gillar när vi tjejer ser ut som småflickor ? jag förstår inte frågan .. jag fattar inte alls vad problemet är .. tycker killen att tjejen ska vara rakad .. så är det en självklarhet att killen med ska vara det !! eller vad säger ni gott folk ? ! Endast två killar utan tolv har hållit med mig .. så tjaa vart är sverige påväg :o

Missförstå mig rätt nu .. jag skulle aldrig i hela livet låta något växa där det inte ska vara ..

ogräs ska man ta bort eller hur ?


 

Hanna säger (22:53):

frågar man en kille om en tjej ska vara rakad .. då är de en självklarhet .. annars är det ofräsht ..

xxxxx | SlipKnoT om 1 vecka säger (22:53):

att dom inte rakar pungen?

Hanna säger (22:53):

gäller inte det lika för killar då ?

jaa ..

xxxxx | SlipKnoT om 1 vecka säger (22:53):

haha jaa precis xD vill dom inte ha det hårigt på tjejen var har dom det själv då xD

Hanna säger (22:53):

precis att dom låter allt växa vilt .. som dom vore någon jäkla jungel george eller så

xxxxx | SlipKnoT om 1 vecka säger (22:54):

hahaha xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0