SUCK..

Säger bara FuckThis.. det går inge bra alls för mig idag .. är helt lost känner jag .. har inte pallat städa klart rummet trots att jag hållit på hela dagen ..har vräkt ur mig saker till W som jag inte vela säga ... men som han kanske förtjänade endå att veta, inte för att jag verkligen tror att han bryr sig speciellt mkt .. men han är den som brukat ha lyssnat på mig .. och jag saknar honom lite. . jag saknar inte kärleken och de ..

utan jag saknar bara att ha honom brevid mig i soffan .. sittandes där .. eller bara att kolla på hans rygg när han spelar något.. sitta i soffan och glo på tvn när han spelar något tv spel.. saknar honom de stunder då jag känner mig som ensammast .. för det är sanningen .. jag känner mig väldigt ensam till och från .. även fast jag är mitt bland folk ..eller hemma med mamma .. så känner jag mig sjukt ensam oftast .. hade jag inte haft datan tillgänglig 27/7 för mig som jag faktist har .. då hade jag nog gått under vissa stunder känns det som .. tur att så inte är fallet .. och tur att det endast är 30 dagar tills Lindan kommer hem <3 -Räknat från idag den 24 november- Åh .. då kanske jag slipper känna mig ensam ett litet tag i varje fall .. och så är det så trevlans att Carro kommit hem .. för hon är en som verkligen lyssnar på mig .. och har inga dumma kommentarer att lägga .. bara snälla och smarta .. och det är jag glader för ..


ska byta nummer så alla paketiska kryp slutar ringa och skit .. är less på att höra allt skitsnack .. folk som känner mig vet att jag hatar Bullshiiiit .. och det är verkligen så ... det finns en och det har alltid funnits EN anledning till varför tjejer hatar mig och jag har det bättre bland killarna .. och den anledningen är inte att jag är slampig .. för det är jag ikke .. utan det är enkelt .. jag är ärlig .. det pallar inte tjejer .. men de gör killarna därimot .. tjejer föredrar att snacka bakom ryggen .. killar tar det rätt ut .. eller kniper käft om det .. och så har det alltid varit .. och därför gillar jag killar bättre ! 

                   Men nu på senare tid har jag börjat umgås med en liten skara killar som inte kommer ifrån gävle .. dom ver själva vilka som dom är .. och jag måste ju säga att helt ärligt så beter dom sig som fruntimmer .. det gör dom verkligen . .för det tisslas och det tasslas bakom rygg efter rygg och jag pallar det inte .. jag mår psykist dåligt av att folk snackar .. att folk bara  spottar ut bullshit .. hur orkar dom liksom ? säg det som ska sägas till människan på stört menar det kommer endå fram i slutändan .. så vad är vitsen med att säga det till någon annana före ? sanningen kommer ALLTID fram tänkt för att det gör den ..


Ömh just ja .. från det ena till det andra .. Jessica .. vad är ditt problem ? hur i hela helskotta kan du ens anse att jag "raggar" på Sebastian .. han har inget som jag vill ha eller någonsin velat ha... jag har ingen kontakt med honom .. inte hans nummer msn inget .. jag har NADA sett att kunna få kontakt med honom .. om man inte räknar med det svenska postsystemet .. och det måste ju vara något sådant du räknar med verkar det som .. eller så är du bara väldigt patetisk .. att du ens orkar sitta och säga att jag försöker flirta in mig hos honom och allt jäva crap som du påstår om mig ..

Hur orkar du ? är du en sådan nobodey att du bara måste klanka ner .. hitta på saker om andra för att du själv ska må bättre .. har du inget annat för dig om dagarna ? jag pallar inte med dig .. jag har sagt det förr och jag säger det igen .. hur orkar du ödsla tid på mig .. om du nu hatar mig så himlans mycket .. sitter och kallar mig omogen och barnslig .. men vad är du inte själv då ? det är DU som skriver till mig .. det är Du som börjar ta kontakten .. det är aldrig jag ..

Det är du som skriver knäppa patetiska och dumma saker till mig, det är inte tvärt dom ..Sluta kalla mig patetisk när det är precis vad du gör .. och du säger mig att jag är, så ska jag ta och kopiera precis här "att du inte kan acceptera att du är helt enkelt för patetisk för att ENS KUNNA vara vår vän (syftar på ganska många av dem som du BRUKADE umgås med). haha, sluta fjanta dig Hanna och gå vidare, ibland kan man inte göra upp för sina misstag, lve with it bitch" och visst en Bitch det kan jag stå för .. men däremot patetisk .. Nej tyvärr men det kan jag inte hålla med om .. och vår vän .. jag ser ingen annan än dig som sitter och skriver klankar ner på mig ..

Så det är väl endå du och jag inte som borde gå vidare ? för jag kan då säga dig att jag har gått vidare .. och jag har inte förlorat ett endaste dugg.. för jag har mina vänner .. dom som jag verkligen kallar mina VÄNNER och dom finns här och det kommer dom alltid att göra .. dom få ( två st ) som har försvunnit pga tillexempel dig .. dom saknar jag inte .. det är deras förlust inte min .. jag lider inte .. verkar det som att jag gör det eller ? ! och jag säger som jag skrev till dig .. att det enda misstaget jag har gjort . .det var att klippa av allt mitt LÅNGA naturligt Blonda hår i nian .. det är faktist det enda

misstaget
jag kan minnas att jag har gjort på 5 års tid .. så tjaa  var det är för misstag som du pratar om det vet jag inte riktigt.. då du endast " kännt" mig i några månader .. inte ens ett helt år .. så jag kan inte ens förstår hur du kan sitta och säga saker som du faktist säger om mig .. du är patetisk inte jag !


Känner att det är mera saker som jag skulle vilja .. som jag skulle behöva få ut ur mig .. få utlopp utav .. saker som behöver lämna systemet .. känns inte ens som att jag borde lagt ut detta på bloggen .. men tjaa gjort är gjort .. och det är väl endå jag som valt att blogga så .. sanningen är att det känns lite jobbigt .. men endå skönt att skriva av sig ..



Din Pojkvän kanske är med dig .. men det är mig han drömmer om ! -  NEJ detta är inte skrivit till dig Jessica! -



Aja allt för mig så FuckThis ännu en gång då ..


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa det är inte längee alls :D <33

2008-11-24 @ 04:49:15
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0