MIn dygnsrytm..



..är helt föstörd .. det funkar inte längre..är vaken till en 5 på morgonen och sover till tolv på dagen .. det här går inte .. vad ska jag liksom göra det här är ju inte alls någe bra .. sedan blir det synd om Musen med eftersom att jag håller honom vaken till lika samma tid varje dag .. >< något jag måste ta tag och ändra på snarast ... för detta går ju inte , så imorgon är det jag som har klockan ställd på 9 -10 eller sådant .. och försöker verkligen kliva upp då ..

Men nej .. nu är det jag som lämnar sängen .. kul det har tagit 40 minuter för mig att knåpa ihop detta lilla inlägg .. illa illa .. tur att jag inte är någon stor bloggare :D

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: tack! Haft en bra dag?

2008-11-18 @ 16:49:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0