Längesedan



Var nu ett tag sedan jag skrev känns det som .. sitter här klockan är halv sju jag har varit vaken i 18 timmar nu .. och kommer vara vaken i minst 15 timmar till om jag har räknat allt rätt här .. har miljoner saker att hinna med idag . typ nu snart ska jag till tandis .. och inte tand - tandis utan käk - tandis .. : ) läskigt som satan sist fick jag en läskig spruta och då hade jag mamma med mig .. gången före fick jag ta en röntgen och då hade jag W med mig.. idag är första gången jag ska dit själv .. och jag är livrädd verkligen livrädd ...

hm .. mera saker jag ska hinna med idag.. tjaa jag ska smörja in mig i BUS , lyckas skrubba bort all extra färg i mitt ansikte som så snällt lämnat spår efter färgningen som Fääägiit gjorde ikväller .. packa väskan .. införskaffa alkohol tills både fredagen och lördagen .. förbereda saker inför lördagen då jag inte kommer ha massor med tid då .. försöka leja någon att öppna kameran åt mig .. ladda kamera batterierna .. städa undan på mitt rum .. Gå in mina nya skor lite granna .. leta reda på ett passande par till fäägiiten .. och massa mera saker

Ska även försöka HINNA ta en powernap .. och bestämma vad jag ska ha på mig imorron .. om det blir båda linnena .. eller bara ett utav dom .. återstår att se .. vet inte heller vilken jacka det blir .. eller något alls i den stilen .. ojoj.,.. fan detta är illa .. hur ska jag hinna allt ? ska även försöka hinna med att tjaa .. massor med mera saker ! ursha jag kommer dö här känns det som ..

Skriver nog mera senare .. om jag inte dött efter tandis .. eller tuppat av utav utmattningen .. ska försöka fåtag på fäägiiten nu .. har något viktigt att säga henne minsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0