känslor



Jag skulle vilja verkligen vilja skriva ner alla mina känslor här ..
men om sanningen ska fram så vet jag inte hur .. jag vet inte om jag vågar .. jag är rädd för att släppa fram dom ..
rädd att dom ska ta mig med storm .. göra allt som jag nu tycker är ganska bra till något dåligt .. förändra mig till något jag varit .. jag är livrädd .. jag är verkligen det .. jag vet inte vad jag har att vara rädd för heller .. för det är bara känslor eller hur ? inget att oroa sig för .. me det gör jag .. det gör jag verkligen !!


men nu ska folk inte tro att det bara är känslor över W som är inblandade .. för det är det ikke .. utan andra känslor .. rädda hemska sådanna .. känslor som varit borta en tid nu .. men som jag känner att dom sakta men säket börjat krypa mot mig .. under en längre tid nu .. jag vet inte vad jag ska ta mig till med dessa känslor .. jag mår inte vidare bra utav dom .. men jag vet inte heller vart jag ska göra av dom .. jag vill inte ha dom .. inte alls behöva känna dom ..jag vill kunna kasta bort dom .. glömma dom helt ...


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0