Jahapp



Så sitter man här.. W gick och lade sig nu .. men jag är inte ett dugg trött .. inte det minsta trött är jag .. det är inte ens kul så pigg som jag känner mig .. det är sjukt .. varör är jag aldrig trött på kvällen .. jag BEHÖVER få vara trött .. för jag behöver få ligge brevid W och somna tsm .. men det går ju ikke.. jag jag ligger och vrider och vänder på mig .. så därför sitter jag alltid här vid datan i någon timme extra efter att W lagt sig ..jag blir galen på det .. menar det är inte så att jag sover länge på dagen heller .. halv nio brukar jag vara uppe och pigg.. om jag inte ska göra något .. då blir det tidigare .. så som det har blivit hela denna vecka ..


Det är inte så kul att komma och lägga sig massa timmar senare än W .. det blir så ensamt även fast han ligger där och håller om mig .. jag förstår inte vad det är för fel .. för tjaa jag är ju inte ensam ..han ligger ju där några centimeter .. eller tjaa inte ens det  för han ligger ju tryckt emot mig .. och håller om mig hårt precis så som han alltid gjort .. precis så som gör mig så trygg .. så säker .. det är precis så som jag vill ha det ju .. så varför känner jag mig ensam ?


har fortfarande ont i fingrarna .. jävla pasta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0