Jähapp



Ligger som vanligt i sängen.. haha .. kollade på 2 och en halv män .. hade tänk kolla på allt som kommit ut i säsong 6 .. men tjaaaa jag hann med ett och ett halvt av snitt .. sedan blev de TYST .. inte fan vet jag vad som har hänt .. men i vilket fall så står det att ljusdakerna är borta.. jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka dom .. så tjaaa någon data neeeerd som kan hjälpa mig ? eller kirrar kanske lillebror detta tro ? eller är det så att jag ska få ta och göra ett samtal till Favorit finnen ännu en gång ? Tjaaadu ... åter står att se .. för utan ljud klarar jag mig INTE i varje fall


Så aaaja kan ju säga GODNATT nu ja .. kan ju inte kolla på serie utan ljud...


Så nu smäller vi ihop datan och sover gottfolk .. sov gott ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hände förra gossip girl?? Jag missade det och det verkade ju vara det sista? :OO

2008-11-25 @ 02:14:24
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0