Helgen .. typ ..


¨

tjaaadu .. helgen .. hm.. Fredagen spenderades Hemma framför datan i sängen .. och blev underhållen utav Musen och Blondie ;D hiih trevligt trevligt kollade på grease och fick underhållning : )



Lördagen .. då så blev det först hockey med min föredetta vän Dennis .. Brynäs vann.. Honken mot Markström .. och Denna gång var Markström bättre .. snäppet bättre bara för de blev två ett till brynäs : ) sedan på kvällen så blev det monopol för hela slanten med Cicci , Musen och Blondie.. eller först så blev det Pizza för mig och Cicci :P hihi .. Yey .. aja monopol .. Musen förlorade .. ;) och jag vann ^^ hiih .. eller tjaa vi orkade inte spela klart. . men jag hade mest pengar och gator .. hihi ;D C gick hem och jag M och B lade oss på sängen oh kollade på lite fjortis klipp på youtube.. sedan blev det Grease igen hihi !! somnade lite där under filmen .. och sedan blev vi alla trötta så vi sov .. haha .. skönt att slippa sova ensam .. så sov gärna här igen ;P hiih ..


idag så har jag legat på sängen med datan i knät och hört massa bråk hela tiden . bråk bråk och bara bråk .. illa säger jag i varje fall !! .. Fy fan för dig .. du är inte min vän längre det är då sant .. !!


Ska kolla på pledge this nu .. sedan sova tror jag ..


Godnatt utifall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0