Dagen..



Dagen har bestått utav både roliga och bra saker .. blandade med känslofyllda och hemska saker ..

de hemska sakerna vill jag inte gå in på .. för då kommer jag att börja grina känner jag ..
men det bra sakerna dom var roliga dom ^¨

när jag kommit hem med allt hit .. så var jag här och gjorde inget alls.. gick och handlade till mamma .. umgicks lite med hugo och sådant .. åt mat .. sedan så kom favorit finnen för att hjälpa mig med datan .. andra dagen irad ! min lilla data hjälte typ hihi .. igår var datan död .. och idag funkade inte internet för mig det mobila bredbandet jag använder har dött helt .. så efter många försök från  hans sida..
insåg vi att jag måste lämna in det ..så då började han fippla med vårat trådlösa .. men även där efter långa och plågsamma försök så gav han upp även där .. så vi hoppade vipps in i bilen och åkte hem till han och hämtade en ca 50 meter lång nätverkssladd eller så drog igenom hela huset och härjade gjorde vi..och så tillsist .. så funkade det .. ^^ efter ett antal timmar av grejsandes .. illa .. för att man ska få igång internet .. :o
fan ikke bra alls .. men men . .det funkar nu och det är huvudsaken hiih :D annars är jag väl typ död eller så .. hm ..

återstår väl bara att se när W vill ha tillbaka sin dator .. eftersom att det är den som jag har .. funderar fan på att köpa den av han eller så .. jag gillar denna .. men tjaa kanske blir en ny annars vem vet .. inte är det jag som vet i varje fall..

Sedan så när Favvisen åkte så kom Cicci och underhöll mig med att plocka ut hennes löshår .. jiiiises sikka klibbiga tovor hon fått utav fästerna men men .. jag har vart i den sitsen ett antal gånger jag med så .. lätt att tvätta ur och sådant .. :p åååhså när jag höll på med hennes hår ..
så kom jag att tänka på första gången jag träffade W eller nej inte första såklart .. men första gången innan vi började umgås .. då jag fortfarande var tsm med Alex .. när vi gick hem från krogen och gick på bussgatan och pratade massa minnen .. åååh .. :( så när han började dra i mitt hår ..
för att han inte vela att jag skulle ha löshåret .. så han drog en slinga.. :/
sedan några dagar efter det så satt vi hos han och kollade på film ..
så somnade jag .. och vaknade utav att han sitter och drar ut mina slingor ><

Åååh .. jag tror jag alltid tyckt om den pojken .. vad han än gör så har han en del utav mitt hjärta .. men nu ska jag ikke tänka på detta .. vi var två om denna sak .. jag vela detta med .. så nu slutar vi ryck upp dig för fan Hanna .. !!

Ska ta och Bubbla vidare med Henke lite nu .. sedna så ska jag väl sova antar jag ..

Kommentarer
Postat av: Theresia

Flyttade inte ni nyss ihop ? :O eller har jag fel ? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0