BLIR GALEN ..



...Mhm .. det är precis vad jag blir .. riktigt galen på mig själv. . jag som inte ens tycker om godis typ .. har kännt hela dagen Feeeeta suget efter godis .. det kliar i fingrarna på mig för att inte köpa godis .. jag lyckade hindra mig från att gå till Time och sedan gick jag inte heller till ICA .. så nu återstår det väl att se om jag lyckas hindra mig själv från att Knalla ända bort till GDG .. blir heltskogstokig .. för jag ska inte ha godis .. jag vill inte ha det .. för jag vet vad som kommer hända .. jag köper det .. äter en eller två saker .. sedan mår jag illa .. men fortsätter endå att äta ett tag .. bara för att lixx.. sedan så mår jag dåligt i flera dagar efter det det är så sjukt dåligt med godis så det är inte ens sant .. det är inte gott ens ju .. ><

Baka är något jag känner skarpt att göra med .. men det kan jag inte direkt heller börja med att göra nu .. då klockan är efer tolv .. och jag ska upp om sju timmar .. men tror ni jag är trött ännu då ? Nej fan heller .. sitter här .. kollar folks bloggar kollar på BDB om och om igen .. har inget alls att göra .. alla sover ju ..


Dagen idag kan jag ju säga lite saker om ..
Jag klarade provet ..
Men det gjorde varken Henke eller Sinom ..
Henke gav upp ..
Men Simon ska göra ett nytt försök
Nu på måndag ..
Hoppas att det går prima för honom
Men om sanningen ska fram så är jag inte
Helpepp på detta jobb
Jag vill inte ha det längre
Utan Henke är det inge roligt
Det var han som gjorde jobbet ju..
Mnjaa får se hur det blir nu
Ska kolla lite saker och sådant ..
Annars får jag väl heltenkelt hitta något annat
Att syssla med
Allas liv verkar gå vidare
Varför står jag kvar och stampar på starten för ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0