Blää




Sjuk sjuk sjuk .. blir detta aldrig bra ? hostar lungorna ur mig .. snorar fryser ja allt som har med att man är sjuk att göra .. ><   Tur att jag ska till HC snart .. annars hade jag ikke pallat detta ...


Sitter och pratar med Maddeliten på msn .. och hon bekräftar det som annat folk har sagt .. min blogg är snygg ;P så Thanks ännu en gång Rickard som pillade på min blogg.. !!


Blev väckt för ett tag sedan utav att Edvall ringde .. och vela att jag skulle fixa något åt honom ..
vet inte om jag skrev detta igår .. men ännu vet dom inte vilka som har plockat mina pengar och Wredens kamera .. men jag menar hur dum är dom som plockar något utav folk dom blir bjuden till ? och vem fan slängen ens plånbok i soptunnan ? eller tja i sopskåpet men det är fan lika samma sak ! ååh arg är jag .. men dom har ju tydligen bara två st som det kan vara .. så vi får väl allt se om fjortisarna erkänner .. !!

Nej nu måste jag duscha och sådant så jag kan rulla iväg till HC snart .. sedan vill jag bara att W ska komma hem så jag får krama lite på honom ,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0