Bakdag..




Håller på att vänta på att lusse degen ska jäsa nu ! hihi


Medans mamma gjorde smeten lekte jag och hugo med mjölet som mamma fick över ^^ så min lilla vita ekorre blev ännu vitare :D han är hur söt som hellst :p ångrar att jag inte tog ett kort .. för mamma har en mjölbytta eller hur jag ska förklara det .. och det mjölet som vart kvar i botten där .. lekte hugo i .. åååh så söt han är !


Men du .. säger ni Lussebullar eller Lussekatter ? vad säger ni .. vill att ni svarar på detta ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Bade och duger bra! Och ar ju saaaa goootttt!! Jag vill hema och ata dessa nuuu!

2008-11-22 @ 17:31:44
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0