Ahapp ..




FREDAGEN - Den började med att vi hade en liten förfest/fest här hemma .. hade det skojj och trevligt .. hihi


LÖRDAGEN - Den var planerad till att festa .. men jag hade massa dum feber så jag låg hemma och sov hela dagen .. tills kvällen kom och Cicci och jag flottade loss med Pizza , Chips och Dipp :D till två filmer som jag typ älskar halvt :P "bottoms up " och " the hottie and the nottie" någon som ser ett samspel i filmerna ? jag hade även tänkt att se "pledge this " men tjaa klockan blev med och jag var svin trött >< så tjaa det får bli en annan dag det ..

SÖNDAGEN - Den var som alla andra söndagar .. W var bakfull och inte jag haha .. spenderades hemma framför datan .. tills vi skulle till bomhus .. då gick jag först till mamma och prövade en päls .. men jag diggade den inte så tjaa den fick ligga kvar .. gick tillbaka över till W och lekte lite med Nalle och hade det trevligt med Mamma W hihi .. sedan åt vi tacos och hade det ännu mera trevligt .. efter ett tag ledsnade vi och åkte hem hit ..eller tjaa på vägen blev det att köpa chips till W och cholkad till mig :D såg filmen the flock .. och hade det mysigt ... sedan blev det sooooova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0