Aaaaooow




Blev inte bättre för mig denna natt heller ..

och det är som att jag glömmer bort att jag har en blogg.. hur nu det kan komma sig .. ><

Har haft en skaplig dag idag .. är ju fortfarande sjuk tyvärr. .men som sagt lite piffiga kläder och grejs så mår man bättre endå .. okej jag körde väl inte dirket på finkläder .. men någon bättre än mjukisar och sådant som jag bott i den senaste veckan .. skjorta och thigts blev det idag .. hihi .. så här låg man på sängen .. och glodde på serier hela dagen .-. riktigt skönt var det :D


Måste säga att W äntligen fått tummen ur arselet om en sak jag tjatat på honom i säkert ett år över .. :p men idag så kirrade han det åt mig :D Happy happy Hanna vart det då :D

Har även haft mys med Cicci .. hon och jag åkte till stan och köpte go mat och chips med dipp hihi ... åkte hit cicci lyssnade lite på hockeyn .. och vi datanördade med varsinn dator i sängen haha .. glodde på grease .. Gosh vad jag är kär i hela den filmen .. hihi .. vill gärna leva i den filmen .. ååh om det endå gick .. tusan så härligt att få leva i en film ... men men aaaja .. det var ju Ciccis grease oskuld.. Förstår ni .. hon är snart 20 och har aldrig och då menar jag ALDRIG sett grease .. hon är en skamm för mänskligheten känns det som :P hih ..

Aja nu ligger jag här i min sköna säng med mina porrsängkläder som folk kallar dom haha ... ska sova snart .. vill bara att mina söta serier ska komma ut på TTI .. så att jag kan ta hem dom med Mitt konto .. och inte Ws mera :D hiih . glad glad glad ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0