Bara för att jag har sjukt tråkigt

1. Tre namn jag lyssnar till:

 Hanna , Häänii och Hanniis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

 Att jag alltid är mig själv

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag är osäker och inte litar på folk

4. Detta är jag rädd för:

Spindlar , ormar , ensamhet , mörker .. att gå barfota på gräsmattor

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Mys , Mys och Mys .. typ i varje fall .. Men ah Mys , Vatten och Lepsyl

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Ta på en orm , Hm .. kommer inte på så mkt mera .. eller jo vara utan närhet och mys

7. Detta tycker jag om att göra:

Massa saker

8. Detta vill jag göra just nu: Just nu,

vill jag träffa en viss person .. och så vill jag mysa

9. Bästa känslan:

 Att känna sig åtråvärd och älskad 10.Värsta känslan: Ensamhet och rädsla

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:

Att Acceptera mig för den jag är , inte försöka ändra på mig .. och tillgiven

12. Är du kär just nu:

Inte kär , men jag tycker tvärr om någon :/

13. Jag vill gifta mig?

Ja om jag hittar den rätta så , då vill jag ha ett rosa och vitt fint bröllop

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Sluta vara så Emo , Få ett bra jobb , Resa och få mitt barn Cornelia

15. Min käraste ägodel:

Lepsylet tyvärr så dör de väldigt ofta och måste begravas och födas om på nytt haha

16. Något jag vill ha i present:

Jag vill inte ha några presenter

17. Detta har jag på mig just nu:

 Mjukisar , T-skirt och en stor tjocktröja

18. Favoritkläder:

Bekväma

19. Favoritdjur:

Katter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Typ allt ?

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

Fall out boy - Dance Dance | Kim Lian - Teenage superstar | Organism 12 - Maskrosbarn

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:

Handel var nog både det roligaste och det tråkigaste tror jag nog

23. Stjärntecken:

Fisken

24. En bok jag gillar:

Alla harry potter böckerna och i skuggan av ett brott

25. En film jag gillar:

gone in 60 seconds

26. TV-program jag gillar: '

Gossip girl, OTH, DHW , Two and a half men ,Entourage ... det är väl typ dom

27. Favoritdoft:

Vanilj

28. Detta äter jag gärna:

Pannkaka

29. Dricker helst:

Burk cola

30. Favoritgodis:

Popcorn eller natur godis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Dit det är varmt ,

32. Färg på mina ögon:

Blåa

33. Min längd:

167,5 fast Niklas knäckte ut min rygg för någon dag sedan .. så jag är kanske 168 nu känns det som
hehe

34. Jag tror på:

Mig själv .. Oftast ..

35. Jag spelar:

Musik hehe

36. Person jag beundrar:

Spindelmannen ... om han nu hade funnits .. men aah jag vet inte

37. Så här bor jag:

I en trea i S,bomhus med mamma och lillebror

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Inga! Mamma har gröna fingrar

39. Det här tänder mig:

Kyssar på hals och nacke ;p Bland annat


40. Det här gör mig avtänd:

För hårda tag och när det är Liksom "haffsigt " eller hur jag ska säga ..

41. Favoritfärg:

ROSA

42. Favoritcitat:

Ett från James Dean

43. En hemlighet jag vet:

Säger jag ju inte ..

44. Bästa present jag fått:

Jadu ..

45. Senast köpta skiva:

Bränn skivor haha

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Att jag är så fet bla ..

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag lyckas nästan alltid få som jag vill

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Guldfisk

50. Två personer jag vill ska göra detta test:

Sabiina Fäägiit och Gustav Östlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0