Tröööööööööött




Ååååååååh Tröött som tusan känner jag att jag är .. och endå har har jag väl sovit .. vill jag väl våga påstå i varje fall haha .. lite eller ganska mkt endå.. mera än vad jag gjort på sista tiden .. vilket är bra.. hiih
Ensamt att vakna upp dock .. :o och kallt .. vaknade av att jag skakade och frös ..
Men jag hade ett bra sovsällskap i varje fall, men jag måste ju erkänna att vi suger att kolla på film han och jag .. verkligen suger .. totalt misslyckade är vi .. så kan någon vänlig själ berätta för mig om thropic tunder är bra? för jag såg den igår.. eller skulle ha sätt den .. det hela slutade med att båda två råkar vara kittliga .. och endast pauser för smsande haha ..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det kan jag berätta at den är totalt värdelös så du missade ingenting!

2008-12-10 @ 14:41:26
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0