Rubrik hit och rubrik dit ..



Ligger hemma på sängen .. spurise suprise haha .. känns som att jag nyss kom hem .. men aah .. så kollar man på klockan och inser hur fel jag har .. men endå inte .. för det är inte så många timmar sedan jag låg i en varm skön säng .. med någon varm och go brevid mig .. eller ? typ 9 timmar haha .. men vad fan .. så länge är det inte .. tycker jag .. hehe .. jag skulle då gärna ligga där med sällskap lite längre om man säger så .. :P hih
Men aah tyvärr så kallar plikten för vissa .. tråk tråk ..

Undra vad som händer och fötter idag .. kanske blir att glo på lite OTH :D haha .. har ju S 4&5 kvar .. då jag har kollat om på allt .. och s 4 har jag halkat efter lite i .. då jag haft trevligare saker än att ligga själv framför en skärm att göra .. hiihih ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0