Ojsan ..




Sitter här med världens PAIN .. i min Halssena .. Hm .. konstigt eller hur .. meeen aah .. jag har sovit konstigt två nätter irad .. konstigt men skönt och mys endå haha .. sedan så hm .. ryktas det om att jag blev Biten igår med .. var det någon som lekte vampyr ? haha .. någon som kollat to mutch på Twilight typ haha eller andra vampyr filmer kanske .. ont har jag i varje fall ..

haha och nu så sitter jag här alone .. och spelar sanning eller konka med Suss .. hehe .. trääääävligt .. hade dock hellre haft sällskap .. har ju liksom haft det under helgen .. och kunnat sova . jag vill sova nu med .. men de går ikke utan sällskap typ

Ska spela lite till,
sedan blir det att börja städa på rummet .. har kläder Överallt .. bara för att jag inte hittade det jag vela ha på mig igår när det skulle partajas höhö .. sedan har jag förliten plats åt mina kläder med.. ikke bra det juu ... men men .. det löser sig ..jag skulle kunna kasta hälften utav allt säkert .. men jag vill inte det ..

Och imorron SKA jag kliva upp .. och jag SKA vara pigg.. oavsett om jag sover inatt eller inte .. gör jag inte det får jag skylla mig själv anser jag, menar det är väl endå jag själv som har ställt till så att jag inte kan sova på nätterna .. ingen annan eller hur ? det är mitt och ingen annans fel ..

I veckan ska jag försöka ta och spendera lite tid med Diverse personer .. Bla .. Mumin .. : ) och en till vars namn jag inte tänker nämna här .. för det är topphemligt.. min lilla hemlighet .. eller lilla och lilla .. förstår inte ens varför jag har det hemligt haha .. men nu har jag det och så får det vara .. folk får bli nyfikna . det är tillåtet .. det är ju faktist som sagt gävle jag bor i .. och där lägger folk näsan i bölt .. och de gillas ikke .. inte utav mig i varje fall .. !


Stolt över mig själv är jag med.. för på tre veckor .. Ja tre veckor .. har jag tappat bort 7 kilo .. och mera ska det bli .. massor med mera .. från början velade jag gå ner 5 kilo .. men nu har jag ju ännu en gång insett hur jäklans lätt det är .. så jag menar då ändrade jag till 10 .. men hallå 7 då är det ju bara 3 kvar .. så jag kan ju lika gärna fortsätta ..kollade lite nu . och om jag tappar bort ca 7 kilo till .. så kommer jag ha ett bmi på 21 .. alltså acceptabelt .. men de får gärna vara mindre för min del .. det gör inget .. men aah .. just nu har jag ett bmi på 23 .. och när jag började för 3 veckor sedan 26 ... så aah .. så det är ju bara att fortsätta .. menar 7 kilo till det är 14 kilo sammanlagt .. och jag har ju inte brottom precis .. så det borde jag ju kirra .. menar jag har gjort det förut .. så varför skulle jag inte lyckas med det nu för ! Jag kommer klara det .. det vet jag .. kanske inte nu till jul.. åååh jag vill inte ha julen .. men endå .. vill ha julmaten .. men vad fan .. man mår ju knappast bra efter den eller . .:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0