Massa Jobbiga saker



Nu har jag gjort massor med Jobbiga saker .. som typ blåst håret , plattat håret .. smörjt in mig i BUS .. så nu kommer jag vara helt fläckig .. hehe .. men det gör inget ..

Renast bland mina underkläder har jag gjort med .. folk som känner mig vet att jag har ÖVERDRIVET MKT ..men jag tror inte att jag har det längre .. för jag behövde inte pressa igen mina lådor .. och jag slängde en proppfull konsum påse med bhar och trosor nu ... så nu har jag inget kvar typ .. men vad tusan .. man måste väl förnya sig ibland ? kan ju inte bara ha gammalt kvar.. det är bara att slänga det .. fast det känns konstigt och tomt efteråt .. så har jag fått order av mamma att byta sängkläder med .. så då blir det ännu en jobbig sak att uträtta nu .. ursh jag hatar att byta sängkläder .. det är krångligt liksom .. jag har för korta armar för att nå över sängen typ .. och så är jag för kort för att kunna fixa täckena bra .. och jag har för många kuddar för att det inte ska bli jobbigt att stoppa örngott på dom ..

Tusan så jag klagar .. känner mig sjukt gnällig idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0