Lördags kvällen



Denna lördags kväll vad nog den bästa och den värsta på länge.. var så jävla kul med Sabiina på Krogen en sväng .. var inte allt för full när vi gick dit .. men jag kan ju lova att det ändrade sig .. ganska fort dessutom .. hehe .. Dansade sönder .. eller tjaa dansade .. snarare hoppade och flängde runt på dansgolvet ..Hade en grym kväll och hamnade på efterkepa vid ån .. Riktigt trevligt .. och jag ÄGDE elden , dock verkade inte alla förstå det .. hehe men de gjorde inte så mkt .. för jag fick massa täcken över mig istället hiih

Kvällen bjöd på;
  • Tårar
  • Skrik
  • Besvikelse
  • Uppskattning
  • Mys
  • ALKOHOL
  • Dans
  • Bra musik
  • Ännu bättre musik
  • Massor med hemska vimmelkort som jag hoppas att dom INTE kommer upp
  • Nada sömn
  • Öppen eld
  • Maxmat :D
Med mera .. det var en jävla kväll i varje fall eller tjaa kväll och natt haha .. har nog gansak svårt att förklara för folk som läser hur kul jag faktist hade .. tydligen så är jag sjukt het med .. helt risig och knappt fixad .. jag hade maskara och kajal på mig igår .. inget mera typ .. inget som syntes dock haha .. aah jag blev glad i varje fall .. träffade på massor med folk som det var år och dar sedan bokstavligen talat sedan man träffade ..

Kvällen hade lätt fått 10/10 om det inte hade varit för allt grin och hat som jag fick .. och om det jävla slibbot micke inte hade slickat mig i hela ansiktet .. hade bara ingen superhjälte kunnat komma och räddat mig då ? fan det är inte många gånger jag blivit så äcklad och mått så dåligt .. men den jävla snubben lyckades .. fy fan ..

Sedan kom Sabiina och jag på en sak .. eller mest sabiina .. men det har fått mig att få sjukt mkt skuldkänslor och nu mår jag pyton typ.. för tro det eller ej .. det var några år sedan , men det var ett förhållande .. och nu vet jag vem tjejen jag var elak mot var .. ursha ..

Det känns verkligen helt konstigt .. vissa stunder .. då är jag på heltopp .. då är jag som jag ska vara .. medans det är andra stunder som nu typ.. som allt känns värdelöst som fan .. och jag bara vill stoppa en plastpåse över huvudet .. eller lösa allt med massa pain pills typ .. bara få ett slut på allt .. hur kan det växla så mkt ? jag lovar jag fattar nada .. vet dock att en viss person har lite med det att göra ..

Sedan Faaan .. det är sjukt svårt att låta bli att dra iväg ett sms till dig nu .. jag lider typ .. blir ju ledsen när jag Inte får  prata med dig .. eller tjaa i detta klockslag .. smsa med dig .. inte blir det bättre av att jag känner mig sjukt ensam och hela min säng luktar som dig .. fanfanfan

Ska fan ta och slänga ihop datan snart och bege mig ca 20 meter åt vänster från min ytterdörr.. och nej fel vänster jag lovar er .. ska inte gå till HerrW för han bor ju på brynäs nu .. :P utan jag ska gå och möta min dear friend Nicklas .. för han är så sjukt bra att prata med ..dock är han förjävligt elak nu .. för jag tycker att allt detta kan lösas med ett rejält slagskott i huvudet på rätt ställe .. men det vägrar han .. eller så är han bara för lat för att ta sig till en isplätt typ .. vem vet ..

Blev lite mera saker .. ganska mkt mera saker än just lördagskvällen här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0