Lönlöst .



Haft sovis sällskap i 3 nätter nu .. det betyder alltså att jag har faktist har sovit i 3 nätter Braaaaavo till mig tycker jag eller kanske inte jag som ska ha bravo utan dessa som tagit sig tid att sova med mig haha .. Fäägiit och en som verkligen gillar att bil nämnd som Piip hehe .. kan ju säga att den där Piip slår Fäägiiten med hästlängder .. ;-) Synd bara nu att jag är massa trött endå.. och att Piip inte längre kommer vara tillgänglig så mkt längre .. inte bra för min del .. men men .. jag får väl leva utan mys och utan sömn igen .. jag klarar väl det eller hur ? : ) Tråkigt när ens Vän ska försvinna bara .. haha .. men aah fick höra att det faktist var helt möjligt att komma hem haha .. direkt när jag fick höra .. tänkte jag aja .. "bye bye vännen .." haha .. Dum i huvudet Hanna typ det är jag de..men men .. ryckt upp mig själv nu !

Ligger här på sängen med datan i knät och pratar med Carro .. herregud nyss kom hon hem och nu är hon i sälen som säsongare .. hinner aldrig träffa henne känner jag .. tur bara att vintern inte är lika lång som ett helt år ..överväger på att söka jobb någon annan stans med .. hade inte Lindan kommit hem snart och varit här under julen hade jag åkt upp till sälen och jobbat med Carro nu känner jag ..

Just nu känns det som att jag inte har så mkt att hämta i denna stad .. Okej visst jag har vänner .. men dom finns väl kvar ? menar det är ju inte så att om jag tog ett jobb någonannanstans .. förevigt .. eller hur ? !

Ska ta och kolla lite på Bring it on nu .. och prata mera med Carro .. sedan ska jag nog vila lite .. men jag måste hålla mig vaken tills jag pratat med Fäägiiten .. har lite prylar att dela med mig av till henne känner jag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0