Liten lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag prövade att bo lite med en annan människa, det funkade dock inte i längden..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag gav några löften förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej ..
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ja det är det .. Typ ett jobb ^^
5. Vad var din största framgång 2008? Personligen tycker jag det är att jag lyckades hålla lägenheten så pass städad som den endå var ..
6. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, Räkningar och nöjen
7. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat tid på mig själv
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Massa saker
9. Hur tillbringar du nyår? Återstår att se .. har lite planer men ah
10. Vem saknade du? Ingen .. speciell i varje fall
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Ångrar .. Jaadu .. Nej det tror jag inte .. :P
12. Vilken del av 2008 var bäst? Sommaren .. den var jag lyckligast på .. eller nu i slutet ..
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Bra hoppas jag .. men man vet ju aldrig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0