Känns som ..



Det känns som att jag liksom glömt bort .. eller helt enkelt inte haft tid för min blogg på ett tag här .. har haft vettigare saker för mig tror jag .. eller ja kanske inte vettigare .. eller jo fan klart vettigare ! som typ legat i en säng en hel dag och kollat på harry potter käkat pizza chips godis kollat på björn gustavsson dvdn drukigt cola ..pillat med min nya mobil .. Mått pyton .. varit emo .. myst .. ja allt liksom .. haha ..

Nu känner jag mig dock riktigt risig och ska slänga mig i duschen för en liten uppfrächning .. sedan ska jag smörja in mig och sätta mig och Sy faktist tror jag .. pilla ihop min klänning .. utifall att jag får något infall om att vilja festa .. jag vet ju liksom inte vad jag ska göra ikväll och det är bara några timmar kvar .. oops .. hur kan jag som är en sådan rutinerad planerare inte ha något att göra en kväll som denna ? .. kan det kanske vara för att jag inte känner för att göra något ? jag funderar typ att leta reda på en öppen butik och köpa lite cola .. på burk OFC .. och dra hem någon bra film .. ligga på sängen och glo .. gå ner och skåla i ett glas päron "cider" vid 12 som man gjorde när man var riktigt liten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0