Julklappar hit och julklappar dit ..



Jag ändrade som sagt mig tidigare .. och vela inte längre ha några klappar .. jag bestämde ju mig för att bojkotta julen .. och det är nog det bästa jag gjort på länge .. !  har haft en riktigt skön dag .. även fast dom firat jul där nere .. men jag har hållit mig på mitt rum med filmer musik och böcker !

fick lite julklappar endå .. även fast jag inte vela ha några .. !

Fick en underbart fin bukett med rosor med bud imorse .. !
Två böcker
En parfym
Pärlor i MÄNGDER
En tröja
Halsduk
Alkohol
Och
Så har jag ett kuvert nere .. som jag inte vill öppna ..
det är antagligen en peng eller ett present kort i det kuveret endå och sedan så är det från pappa vilket gör det helt ointressant
Jag kan inte riktigt bestämma mig om vad som är bäst .. om det är pärlorna eller blommorna.. hiih.. kan ju säga att blommorna förgyllde min ikke existerande julafton ! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0