Julen som inte skulle bli ..



.. ångrar jag lite nu .. då min "pappa" har pajat min kamera .. och eftersom att jag inte firar jul .. blir det inga klappar .. annars hade det kanske varit så att tomten sett hur ledsen jag är nu .. och kirrat en i sista sekund .. men aah .. eftersom att det inte firas jul så .. :/  Fan fan fan .. ursha vad arg och depp jag är nu känner jag .. hoppas att  "pappa" kommer hit snart .. då jävlar .. då ska han få se och höra på fan .. för jag är jäkla arg på honom .. fan jag bad han kolla på kameran för att den var klibbig typ i linsen .. men fan inget annat . han har spray som han kan kirra det med .. men tydligen så lyckades han inte ens med det .. han är oduglig .. fy fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0