Jag orkar inte ..



Jag vill bara lägga mig ner och grina .. grina och åter grina .. försvinna in i min säng .. gömma mig där förevigt känns det som .. inget är bra .. allt är skit .. jag har ingen stämning för julen alls i kroppen och det blir bara mindre och mindre stämning ju närmare julen är .. jag mår inge bra .. mår illa .. har inget roligt att säga .. jag kan inte ens vara en bitch .. och då är det illa .. jag vill bara sitta här hela dagen och bara grina .. eller hela dagen hela natten ..jag vill lägga mig ner och sova .. och inte vakna upp förrens efter nyår .. eller liknande .. för jag orkar inte julen .. inte iår .. denna jul kan knappast medföra något trevligt .. jag är så rädd att det ska bli som en repris utav förra julen .. bara det att nu när jag inte längre har en pappa som bryr sig .. så har jag ingen som kan komma och hämta mig klockan typ tolv på natten hos mormor .. så jag får väl gå hem denna jul antar jag då .. om jag ens åker dit ..vem vet jag kanske sitter kvar här helt depprimerad med min mamma och lillebror .. som vägrar åka till mormor .. kanske är bäst att stanna hemma med dom .. än att åka til mormor och behöva svara på massa frågor och grejs .. jag pallar inte .. jag vill bara vara ett litet barn igen .. som den söta flicka jag var när jag var liten .. som radade upp julklapparna .. och njöt av julen .. nu vill jag inte ens längre ha mina klappar .. jag öppnar dom .. känner mig tom och säger tack .. sedan går jag längst bort i huset och lägger mig där och läser och myser med katterna .. för jag bara vill vara ensam.. jag tycker inte längre om julen .. det enda jag ser fram emot julen .. är att få ligga där längst bort i huset med katterna i knät och höra brasan spraka .. men det kan jag göra vilken helg som hellst året runt.. så julen betyder inget för mig längre .. det är borta .. jag är helt tom .. jag kan inte ens skriva ut här hur dåligt jag mår över julen .. och det har inte med att göra av att jag har svårt att hitta på julklappar , dålig ekonomi eller fantasi .. för inget utav det spelar in -..
Min fantasi är det inga problem med .. jag får pengar av mina föräldrar om jag vill till julklapparna .. och jag har ingen stress alls att köpa dom .. för jag är alltid klar i god tid .. det är något annat som spelar in .. något personligt som jag inte vill skriva här .. något som jag bara skulle vilja skrika ut .. men då tror väl folk att jag är helt dum i huvudet ..

Kommentarer
Postat av: Sofie

men Hanna då...

vad är det som händer???

vad är det som gör dig sååå ledsen och uppgiven???

kom till mig så ska jag hjälpa dig....det vet du....!!!! lilla lilla Hanna....



kram på dig så länge...//Moster

2008-12-23 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0