Jag är Kär !




I först " Another Cinderella story " och filmen " Twilight " som jag såg ikväll helt underbara filmer .. åååh .. och Edward .. åååh jag är helt till mig .. helt fantastisk film var det .. jag hoppas verkligen att det blir uppföljare på denna .. då det finns 4 böcker .. ska ta och läsa dom med . är lite grinig och sur bara över att cdon inte hade dom .. och jag hatar adlibris och bokus .. så jag får väl palla mig ner till stan någon dag med mammas kort och införskaffa mig dom typ ! helst alla 3 på stört .. (4de är på eng ännu )  Blir lätt att se båda filmerna en gång till åtminstonde!

Folk som känner mig vet ju att jag har en lite småkärlek till vampyer .. menar i hur många år har jag inte tjatat om att jag vill ha Angel från Buffy typ ? haha .. och nu Edward . meeen åååh jag är kär som fan i filmen vet dock inte om mit bio sällskap uppskattade filmen lika mycket som jag gjorde .. men det spelar ingen roll för filmen var underbar .. oslagbar .. fantastisk var den !

ååh Lindan vi måste se den när du befinner dig i GÄVLE !!!



och allt glider på nu kanon bra .. menar på fredag kommer Moa .. och om endast NITTON .. precis 19 Dagar kommer MINMINMINMIN GriiIiS hem .. åååh jag har saknat henne så .. eller saknat .. jag SAKNAR henne ..


Enda problemet jag har nu .. är väl .. tjaa att jag ännu inte kan sova.. >< och att jag inte har något  jobb .. men sådant löser sig .. sålänge jag inte har något jobb behöver jag ju heller inte sova ..eller visst är det så ?

Nej ska ta och lägga mig ner nu med datan i famnen .. starta Another cinderella story och prata lite mera med Lindan <3


Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0