IGÅR ..



Så vart det festa .. med Lindan och Tussen .. i varje fall förfesten .. sedan på krogen böts tussen ut och ersattes utav Piip .. men ah .. Olles nej fan det finns inte ord för hur man ska kunna beskriva den kvällen .. vissa delar var toppen .. andra var botten .. Vart lite mys på natten i varje fall .. åtminstonde lite haha .. jag var för emo och depp ..  men men .. på morgonen blev det prat harry potter och lite mys .. sedan staden .. och buddy´s .. hem .. ner på stan träffa lindan ..

Och nu ska jag festa igen .. ! eller festa och festa.. jag ska Supa .. eller nej jag ska S-U-P-AAAAAA !!!

HIHI och hoppas på mys inatt ska jag göra med .. men jag verkar vara lite små hatad på sms just nu så aah jag vet ikke .. kanske blir hemma och emo inatt annars .. haha .. det får tiden utvisa ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0