Helgen ..




Helgen har innefattat ... en massa filmer .. och läsk .. popcorn .. hah .. trevligt sällskap .. och  så vet jag inte om det är för mkt sömn eller för lite som spökar .. men men


Vaknade i varje fall upp imorse . och kännde mig massa sjuk , yr seg frysen .. och när jag kom hem fick jag svart på vitt . stoppade termometern i munnen .. och såg till min fasa typ att jag hade 38,9 graders feber .. slocknade på sängen .. och nu ett massivt antal timmar sednare .. har jag en tempratur i kroppen som ligger på 39,4 .. inte bra detta ... men jag skyller på mitt film sällskap .. att Piip har alldeles för kallt i sitt hem .. !

Ska kolla på Barbie nu .. och efter det blir det väl titanic eller oth om jag orkar .. mår inte prima idag måste jag väl kunna påstå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0