Godmorgon



Eller faktist inte .. för jag har varit vaken sedan typ 10 imorse .. har dock fixat med lite prylar så jag orkar inte skriva .. det enda jag helst har velat gjort har jag inte gjort :P och det är att dra iväg ett sms till Piip ,  jag tänkte fösöka låta bli att göra det , jag tror inte jag kommer lyckas , jag gjorde det inte inatt .. jag misslyckades .. men jag fick såklart inget svar för Piip sov. Men nu på dagen .. så SKA jag låta bli .. det ska bli han som skickar första smset .. tänk för att det har jag bestämt .. men har jag inte fått något sms före typ 15 så kommer jag bli sur och skicka själv tror jag nog haha .. ursha .. fy ..

Somnade inte när jag skrev förra inlägget .. det gick inte .. jag låg och kollade på film Grinchen och så kollade jag på two and a half men ända tills ca halv sju imorse .. jag kunde verkligen inte sova .. ursh och fy vad svårt det var .. men men .. sådant är livet antar jag .. bara att bita ihop och vara trötter ..

nu ska jag göra lite saker .. typ hoppa in i duschen som jag inte orkat göra .. och ringa Fäägiiten .. för nu är hon garanterat vaken .. jag vet att hon varit det tidigare med .. men inte orkat ringa ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0