Dear Santa ..



..This year i have been a nice girl .. and for christmas i want ...


Tjaaa något sådant kan man ju ta och skriva .. sedan förväntar sig allt och alla som läser detta att det ska vara en jätte lång och framförallt dyr lista på saker som jag tycker att jag ska ha i julklapp .. men så är inte fallet här .. för jag vet typ nada som jag vill ha .. >.< Förutom

  • En Halsduk som är stor och randig - Mamma sitter redan och stickar för hennes är bäst
  • Paris Hilton ( Can Can ) - Min är slut
  • En extern hårddisk - en snygg rosa med mkt plats på om någon hittar, annars får de vara 
  • Bok - Vet bara inte vilken än så länge

Se ganska dålig önskelista va ? fan jag kommer inte på något .. inget alls som jag egenterligen vill ha .. hur dålig är man inte då ? skäms nästan när jag läst andras bloggar , och ser att dom har hur långa och dyra som hellst .. proppfulla med prylar .. men jag då ? ska jag vara såhär dålig ? jag är lame .. ursha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0