Bara en kvar ..




Precis .. Jag har bara en julklapp kvar .. (utav 3 ) att köpa .. och det vet jag vad det ska vara .. men jag som är så glömsk .. vandrade omkring där i butiken idag och glömde liksom helt bort den .. jag tänkte bara på mig själv hhaa ... nej de gjorde jag väl inte .. men ahh ..jag glömde den i varje fall.. oturligt nog .. köpte massa annat så nu är mina pengar borta .. Ledsen du som blir utan julklapp ;) Nej tok .. okej jo visst mina pengar är slut nu .. men jag får ju nya på måndag som jag kan köpa denna klapp för ! Blev lite tidiga julklappar från mamma till mig istället ..

  • En Lång T-skirt
  • Ett Längre Linne
  • Ett rosa nagelack
  • Ett Vitt nagelack
hehe .. så blev det när mamma och jag traskade på stan .. var meningen att jag skulle hitta en klapp till mig från lillebror min .. hittade lite saker .. så nu återstår det att vänta tills jag får reda på vad det blir ! hihi .. Lite skojj .. fast jag tror jag vet vad det blir .. :o

Sedan plockade jag på mig lite saker inne på Teknikmagasinet och på Bolaget åt lillebror min .. en Dooleys och en Licor 43 .. sedan ett par stora fula datanördshörlurar ..  Min bror han har en snäll men numera fattig storesyster känner jag .. haha .. hörlurarna såg han .. när jag kom hem .. och dom gjorde visst susen .. för han kunde inte vänta tills julafton ungjävlen ..

Igår hm .. då var det Mys mys mys för hela slanten .. eller tjaa det vart Max mat med .. Deluxlål , Maxmål , orginal dipp och taco dipp .. stod det på kvittot .. gissa vad jag åt haha .. !
Såg på step up 2 med .. åååh loveley film det !! så jävla bra .. den vill jag se ikväll med ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0