Allt är bara FEJK


Allt är bara fejk.. en fasad en ytlig sådan .. det är ingen som bryr sig ..ingen skulle märka om jag försvann .. alla skulle leva sitt liv så som att inget alls hade hänt.. för ingen ser mig .. alla tittar bara med glänsande ögon på den lilla söta ungen som ligger i korgen precis så tänker jag när jag kollar på kort från att min lyckliga barndom försvann.. när den blev fortförd utav en skallig ful unge med skelande blåa ögon .. en unge som det sedan skulle komma att märkas att den skulle göra allt precis ALLT för att förstöra mitt liv..  jag kan ärligt säga att jag ÅNGRAR att jag inte kvävt ungen med en kudde då jag var liten .. för det finns inte ett gott ord jag har att säga om den ungen.. han är bortskämd ful patetisk ..

Hela mitt liv har jag stått där ensam utan att veta vad jag ska ta mig till .. hur jag ska förinta ungen .. hur jag ska få bort han .. jag vill inet ha honom ... under alla år har jag försökt sålt han .. jag har lämnat han på ställen där han inte kan hitta hem.. jag har försökt gett bort honom.. men INGEN vill ha han .. så varför hyser mina föräldrar sådan kärlek till honom ? ingen annan gör ju det .. alla avskyr han som pesten.. det är inte bara jag som ser vilket avskum han är.. det är många.. inte ens min mormor tycker om honom.. ingen !! förutom mina MINA föräldrar ! ja jag hade dom först eller hur ? ! jag blir så less... kan ingen bara förgöra honom .. jag vill inte veta av honom .. mitt liv hade varit så mkt bättre om han inte hade funnits .. det är jag 100% säker på jag är till och med 220% säker på det ! för fy fan ..

Ingen bryr sig längre om mig..den där lilla ungen får göra precis som han behagar utan att någon säger stopp .. utan att någon säger emot minsta lilla ..han är som deras lilla ankunge .. dom älskar honom högt oavsett vad han gör.. hur han en beter sig .. sedan om det är mina saker eller någon annan som han har sönder .. eller säljer och allt vad han gör .. det spelar ingen roll .. för han är ju mammas lilla pojke i hennes ögon ..

ska inte skriva mera .. folk kommer redan tolka detta fel .. men som sagt .. visst jag är väl avundsjuk på honom det kanske jag är .. men inte på det sätt som folk kanske tror .. jag är en egoist .. jag vet att saker och ting hade varit bättre om detta lilla fula knyte inte hade plockats ut .. 920206 och ingen annan dag heller för den delen ..

Inte ens min egen pappa vill veta av mig längre .. på grund utav vad det lilla fula fanskapet har ställt till med..

Kommentarer
Postat av: Sofie

men lilla lilla vän....kom till mig så ska du se att allt blir bra.... ;)



det är inte lätt att vara äldst....tyvärr...men jag och mina barn älskar dig för den du är....



var rädd om dig....



många många pussar och kramar från moster och dom två små kusinerna...

2008-12-04 @ 19:55:23
Postat av: Anonym

Så jag räknas då inte? Jag kan ju iallafall tala om att jag bryr mig -.-

2008-12-04 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0