25 December..

I vanliga fall är detta dagen efter jiulafton .. alltså juldagen .. men inte iår .. för i år är det bara helt vanliga 25 December .. hehe .. så gott folk vad har niu sysselsatt er med idag ? och vad ska folket göra ikväll ?
Jag vet vad jag ska göra.. för jag ska förfesta och lite sådant med Lindan , Tussen och Lissan .. jag hade tänkt bege mig hemmåt strax för att kirra i ordning mig lite .. så ska Lindan komma förbi ,,. för hon och jag måste ut på stor shopping idag .. vi måste kirra läsk , chips , dipp mjölk .. allt möjligt är det som vi måste kirra .. allt för att denna förfest sak bli perfa .. så aah vi måste nog nästan ta och införskaffa oss en ny kortlek med... dom har ju en konstig tendens att spårlöst försvinna ... jag har ingen aning om varför .. men det är vad dom gör i varje fall .. så aah .. har ingen nu i varje fall tråkigt nog ..

Frågan för mig idag är .. ska jag kanske lämna min mobil hemma ? eller åtminstonde i jackan när jag traskar in på krogen .. för att kanske bespara mig lite lidande inför morgmodagen .. kan nog kanske vara bäst det .. är det bara jag eller har jag medhåll från någon om att man kanske borde införa alkolås på mobilen som det är på vissa bilar .. ! blåser man en viss halt så går det inte att ringa annat än typ taxi och 112 så borde det verkligen vara tycker jag .. lika gällande dom hemska smsen som har en tendens att komma när man hällt i sig alkohol.. ursha ..

Sedan .. grått eller rosa ? vad jag ska ha på mig ? jag ska ha svarta höga pumps det är det jag vet .. men sedan då ? grått eller rosa ? och ska jag ha kort eller långt hår ? mkt eller lite smink ? ååh jag hatar alla dilemman som kommer när man ska ut och festa .. i varje fall när man ska på krogen .. det är tusen gånger bättre att vara på bara hemma fest då har man inte lika stora krav på sig som man har när man ska på krogen ..

Idag har jag redan ätit donken .. det skulle ha blivit Pizza .. men tydligen så alla pizzerior som jag kan tänka mig att infinna mig en pizza ifrån öppnade klockan 12:00 typ och vi var hungriga klockan 11:00 inte senare .. så det fick bli donken .. så när jag träffar Lindan ska det bli MAX .. fan jag kommer bli FAT under "julen" ja .. trots att jag inte proppat i mig julmat som jag brukar göra.. haha ..

Ska snart ta och väcka till den söta saken som har somnat brevid mig .. för jag hade som sagt tänkt ta bussen hem och fixa mig .. var ute på natt prommis inatt och "stötte" in på Piip hihi .. så Piip fick följa med mig hem .. jag tror dock att han är lite rädd eller avskräckt av mig efter att ha infunnit sig i mitt rum haha .. okej inte för att det är stökigt .. utan för att det kanske kan tänkas som flickigt och kanske en smutta barnsligt haha .. men jag gillar mitt rum endå ! det är trots allt jag som har " inrett" det haha .. nej nu ska jag slänga iväg lite pussar och dra på mig skor och jacka . och halvspringa till bussen ..

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0